środa, 9 kwietnia 2014

CLEAN & CLEAR Tonik głęboko oczyszczający

Witajcie!

Wczoraj nie było u mnie posta a to przez to iż cały dzień spędziłam z synkiem na polu ...było tak pięknie a dziś...deszcz,zimno ....

Dziś przedstawię Wam tonik ,który używam od dość dawna ,ale nie jest to pierwszy tonik ,który podbił moje serce.Zawsze w mojej łazience gościłam Siarkową moc a teraz postanowiłam zmienić właśnie na ten tonik super oczyszczający i odświeżający.



OPIS PRODUKTU

delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę
usuwa nagromadzony każdego dnia brud i tłuszcz
pomagający zapobiegać powstawaniu pryszczy
odświeża, tonizuje i ściąga pory. Idealny dla normalnej i wrażliwej skóry


Przeznaczenie: skóra normalna i wrażliwa


MOJA OPINIA

Tonik gości u mnie od dwóch miesięcy i jestem z niego zadowolona .Znajduje się w plastikowej butelce .Tonik jest bardzo wydajny,bardzo dobrze a nawet świetnie oczyszcza skórę .Nie tłuści twarzy .zapach jak to zapach nie jest dość przyjemny ,ale mi to kompletnie nie przeszkadza.


Skóra twarzy jest delikatnie nawilżona .
Jeżeli chodzi o zastosowanie należy nasączyć wacik i delikatnie przesuwać wacik ,wykonując ruch od wewnątrz do zewnątrz.


Tonik jest dostępny wszędzie ,ja zapłaciłam za niego ok 14,90zł .

Kochani czy Wam go polecić ? tak jeśli chcecie mieć fajnie i bardzo dobrze oczyszczoną twarz ,bo z tym radzi sobie doskonale .



Mimo iż zawsze najpierw oczyszczam twarz żelem do mycia to potem jak przecieram tym tonikiem jeszcze ścieram delikatna warstwę podkładu .

Kochani zapraszam Was jeszcze na moje rozdanie !!!
pozdrawiam i życzę miłego dzionka :*








26 komentarzy:

  1. Mialam ten tonik, ale u mnie się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś inną wersję tego produktu, ale dla mnie tonik jest zbędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jest dobry ,nie podrażnia itp pewno zależy kto jaką ma cerę

      Usuń
  3. nie nawidze go, m okropny zapach i często lubił mnie podrażnić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam u mnie nic takiego nie miało miejsca ,zależy od skóry twarzy

      Usuń
  4. Jeszcze nie miałam z tej firmy. Ja mam z Avonu i się nie sprawdza czuć mocny alkohol,aż oczy bolą.
    Chętnie spróbowałabym Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm a ja nie używam od jakiegoś tam czasu toników (chyba przestałam z braku czasu i tak zostałam), może by warto to zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja obecnie używam innego, ale miałam z tej firmy i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy to ten, ale kiedyś używałam regularnie toniku który cudownie pachniał eukaliptusowo-miętowo:) Po prostu świeżo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to nie ten ,ten nie pachnie niestety

      Usuń
    2. To pewnie mają jeszcze inny - tamten jest boski, ale niestety posiada za dużo alk

      Usuń
  8. Wydaje mi się, że on ma alkohol w składzie prawda? Niestety staram sie go unikać i używam głownie toniki ziaji ewentualnie hydrolaty. Dla Twojej skory polecilabym z czarnej porzeczki : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ich toniki kojarzą się z całą masą alkoholu, nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Obawiam się, że moja sucha skóra mogłaby nie najlepiej zareagować na tak mocny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny tonik,może kupię i sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten tonik i dla mnie to totalny bubel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś jakiś tonik z tej firmy, ale byłam raczej średnio zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam go już nie pamiętam jak u mnie się sprawdził ale raczej był ok:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Na tonikach się nie znam i nie używam (wrażliwą cerę mam), a właściwie chciałam w innym temacie.
    Z powodów osobistych zmieniłam prywatność bloga http://ziarenkoimy.blogspot.com/ . Teraz będzie on tylko dla zaproszonych osób. Jako, że nie chcę, by pewne osoby (które próbują zniszczyć moje relacje z rodziną wykorzystując do tego bloga) miały jakąkolwiek szansę uzyskania dostepu, nie było posta o zmianie prywatności. Podczytujących mnie próbuję odzyskać w inny sposób. Jeśli chcesz mnie jeszcze odwiedzać, to potrzebuję adresu mailowego do wysłania zaproszenia :) Najlepiej na beti.13@wp.pl
    Tyczy się to też oczywiście innych osób, które mojego bloga czytały, a na komentarz trafiły tutaj :)
    Pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam, jednak za tonikami średnio przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe opinie,muszę koniecznie wypróbować go na sobie:)

    OdpowiedzUsuń