środa, 16 kwietnia 2014

Odświeżający dezodorant do stóp

Witajcie!

I jak kochani - ozdoby świąteczne przygotowane ? domek posprzątany? czy jeszcze wszystko przed Wami? ...bo ja wczoraj już wszystko przygotowałam tzn jajeczka wiszą na gałązce,które robiliśmy z moim syneczkiem :D nie mówiąc o tym iż on jajeczka mamie zgniatał w cudowny sposób :D,koszyczek przystrojony ....tylko liczymy ciągle,że pogoda Nam dopisze ,bo dziś to u mnie deszcz,szaro ,wietrznie i bardzo ponuro...

Dziś przedstawię Wam kolejny kosmetyk firmy Avon ,który bardzo fajnie odświeża skórę stóp.
Dezodorant ten nie używam oczywiście codziennie  ,szczególnie polecam go na zbliżające się letnie a przede wszystkim upalne dni.



OPIS PRODUKTU

Odświeżający dezodorant do stóp i obuwia. Zawiera skrobię kukurydzianą świetnie pochłaniającą wilgoć. Działanie: Chłodzi stopy i zapewnia całodzienną ochronę stóp i obuwia przed nieprzyjemnym zapachem. Sposób użycia: Rozpyl preparat z odległości 15-20 centymetrów od stóp lub obuwia.


MOJA OPINIA

Dezodorant tak jak pisała nie gości u mnie codziennie ,nie jest kosmetykiem częstego użytku.
Tak naprawdę używam go w lecie ponieważ w szybki sposób odświeża moje stopy ale co najważniejsze przynosi im świetną ochłodę .Co prawda do butów nie stosowałam go ,ale może kiedyś go użyję .


Opakowanie bardzo wygodne,niewielkie,przypominające typowe dezodoranty.
Zmieści się w każdej torebce.Jeżeli chodzi o zapach jest on delikatny .
Nie drażni .
Kochani czy Wam go polecić ? tak dla samego odświeżenia i dla przyjemnej ochłody w upalne dni.

Pozdrawiam





42 komentarze:

  1. Ja używam z Scholla i sobie chwalę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scholl chyba jest najlepszy jeśli chodzi o pielęgnację stóp :)

      Usuń
  2. Jakoś nie mam przekonania do tej linii z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na laty chyba się skuszę na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja takie dezodoranty używam właśnie w lecie. bardzo przydatny produkt

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem może się przydać, choć generalnie nie mam z tym problemu :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam mam i się sprawdza :)
    Ale Ci dobrze, że już wszystko gotowe!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego produktu,ale na lato może być przydatny :)
    Z wielką przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana już jestem na twoim blogu
      super stylizacje ,ślicznie wygladasz i na pewno znajdziemy wspólne tematy
      pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Ja bardzo rzadko sięgam po tego typu dezodoranty, ale może właśnie latem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bp jest to fajny sposób na ochłodę

      Usuń
  9. oo nigdy nie słyszałam o takim produkcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim razie jest to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie jest to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę pomyśleć o takim produkcie na lato

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taki produkt z Rossmanna i całkiem przyjemny do ochłody dla stóp w lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajna ochłoda na gorące ,letnie dni

      Usuń
  14. miałam kiedyś, do dziś pamiętam ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój chłopak czasem używa takich produktów, ja jak już to właśnie do butów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze czegoś takiego. Wybieram ewentualnie w kremie lub takie spraye do butów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam produktu tego typu :) chetnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe, ale faktycznie 'świetnie pochłania wilgoć' czy nie bardzo? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam z nim styczność, bo mój brat używa go do odświeżenia stóp i zniwelowania zapachu, ale osobiście go nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  20. oo, chyba też się zaopatrzę na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mąż jakiś ma dezodorant do stóp, ale nawet nie wiem jaki. Masz racje, to szybsze rozwiązanie niż specjalne kremy.

    OdpowiedzUsuń
  22. szybko się uwinęłaś przed świętami :) ale jak się ma takiego pomocnika małego to wiadomo, że prościej - za rok będzie już gorzej ;)
    co do tego dezodorantu to nie używam takich rzeczy - nie mam potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety przede mną jeszcze pełno roboty przed świętami.
    Nigdy nie miałam tego kosmetyku. W sumie nie mam niczego z Avonu :D. Ale myślę, że na lato bym się skusiła na taki dezodorant.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uzywam z Scholla i jest swietny ostentacyjnie naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Może na lato warto się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mój mąż regularnie uzywa takich kosmetyków do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oja znajoma non stop go kupuje dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim ulubionym jest dezodorant z Oriflame z taka niebieską stopą:)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie nie za bardzo sprawdzają się dezodoranty do stóp... Regularnie używam kremu Nivelazione ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety jakoś nie umiem się przekonać do kosmetyków z Avonu :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używałam, za produktami z Avonu nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam go, był ok, ale dużo bardziej wolę dużo tańszy dezodorant do stóp z lidla marki Cien! Też używam go tylko w lecie. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mam problemu ze stopami i bardzo mnie to cieszy, ale taki dezodorant staram się mieć zawsze latem w pobliżu :) Avon średnio mnie przekonuje do tych serii kosmetyków, więc pewnie poszukam czegoś w Rossmannie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń