poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Moje pierwsze denko - marzec

Witajcie!

Tak,tak i ja postanowiłam przyłączyć się do Was i pokazywać  co miesiąc moje kosmetyczne zużycia a i czasem znajdą się w nim zużycia mojego męża.
Opakowania ,które zobaczycie po kosmetykach należą do tych lubianych chodź znalazło się w nich kilka bubli do których z pewnością nie wrócę.



Część z nich opisywałam na blogu a część nie ,ale na każdego przyjdzie pora i na pewno jeszcze o nich usłyszycie .
Moje denko nie  należy do największych ,ale nie jest też malutkie.


Tak jak widzicie znalazł się i szampon, i żel pod prysznic , żel do mycia twarzy...są to kosmetyki ,które zużywam najczęściej i to w szybkim czasie ,ale myślę ,że dotyczy to każdego- każdej z Nas...


Tak więc pierwszy kosmetyk ,który zużyłam to żel do mycia twarzy jest świetny,a może wręcz rewelacyjny .Jak najbardziej wrócę do niego .


Drugie opakowanie jest po dezodorancie a kolejne po mojej ulubionej mgiełce z Avonu - do obu na pewno powrócę i mogę jak najbardziej polecić Wam .


Sprey do stóp o zapachu wiśni - odpada na samym wstępie,jest  to kosmetyk ,którego nie kupię drugi raz .


Miniaturka szamponu Syoss jest świetna .Od czasu do czasu sięgam po ten szampon i jestem z niego zadowolona w porównaniu do szamponu ,który stoi obok .Drugi to szampon z Avonu,który okazał się kolejnym bublem jakiego miałam.Dostałam po nim łupieżu .Drugi raz na pewno go nie kupię .


I kolejny kosmetyk z Avonu tym razem do masażu .Powiem tak kosmetyk daje fajne uczucie chłodu ,ale nic po za tym ...nie kupię drugi raz za taka cenę. Natomiast jedwab  do ciała jest świetny .jak najbardziej polecam i na pewno zakupię .


I ostatnie zużycia to balsam pod prysznic ,który jest świetny i na pewno kupię jeszcze wiele razy.
Żel pod prysznic Beyonce też bardzo lubię i polecam oraz żel pod prysznic mojego męża jest również bardzo dobry .

I jak kochani podoba Wam się moje denko? miałyście ,któryś z moich kosmetycznych zużyć ?
A może Moje buble u Was się sprawdziły ?

Tak więc dziś zamiast nowości pokazałam Wam moje denko a jutro zobaczycie co nowego znalazło się w mojej kosmetycznej szafie ....

A teraz idę sprzątćc ,potem spacerek chodź pogoda jeszcze nie do końca jest przyjemna a potem zabieram się za projektowanie ...a czego ....tego dowiecie się już w najbliższym czasie ...
Buziaki:*






39 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :) gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super jest tez używam szamponu z syossa i jest świetny ostatnio nawet dokupiłam odżywkę i tez mi się sprawdziła, niestety ale na farbie do włosów się zawiodłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też na farbie zawiodłam się kolor momentalnie mi zszedł porażka

      Usuń
  3. mam tą mgiełkę z avonu, lubię jej zapach ale niestety jest krótkotrwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się zapach jest tylko przez chwilę ale i tak jest moją ulubioną mgiełką

      Usuń
  4. dużo udało Ci się ,,wykończyć,,
    żel z Loreal bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny jest oczywiście jak dla mnie:*

      Usuń
  5. Miałam też żel z Loreala ale nie byłam specjalnie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz ...a u mnie spisuje się świetnie

      Usuń
  6. Miałam żel L`oreala i też bardzo go polubiłam, ale chyba już go wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
  7. na szczęście po szamponach avon łupieżu nie dostaję

    OdpowiedzUsuń
  8. jak na pierwsze denko to całkiem przyjemnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne duże denko, gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie kupiłaś taki mały balsam pod prysznic nivea?
    czy to była jakaś próbka, dodatek do czegoś?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ten balsam dostałam od siostry ,która pracuje w drogerii to są miniaturki i chyba nie do sprzedaży ,ale jest świetny i już kupiłam sobie duży

      Usuń
  11. Niektóre produkty są mi znane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow:) fajne produkty połowy nie znam ale z chęcią bym wypróbowała na sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe opakowanie tego żelu do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam nic z tych rzeczy :)
    ale chodzi za mną ten zel do mycia twarzy loreal.:>
    . http://karakarolina.blogspot.com/ milo mi bedzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze koniecznie wypróbować tego żelu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja muszę wypróbować ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne produkty! chyba żadnego z nich nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Superaśne denko. Kurcze, ja od grudnia noszę się z zamiarem napisania podobnego posta i jakoś mi to nie idzie :P
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  20. lubie takie posty, mozna cos ominąć i cos zaczac uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sporo zuzyłas:) miałam tez ten zel do mycia z Loreala i świetnie się sprawdzał , z takim masażerem do twarzy był , taka szczoteczką:) z Avonu szampony są tragiczne, nie mogę po nich włosów rozczesać:) lubie takie posty :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja tego balsamu pod prysznic nie lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba niczego nie znamy, spore zużycia

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zużyć :) Nie miałam żadnego z Twoich denek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szampon z avonu kupiłam tylko raz i niestety mnie zawiódł ale mam parę perełek z tej firmy

    OdpowiedzUsuń