środa, 23 kwietnia 2014

Pharmaceris krem Ochronno-Kojący do twarzy dla dzieci

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam kosmetyk ,który używał mój synek w pierwszych tygodniach swojego życia.
Krem ten u nas sprawdził się już po pierwszym użyciu
Dość długo szukałam kremu,który sprawdzi się i nie będzie podrażniał ...i wreszcie trafiłam w 10!



OPIS PRODUKTU

WSKAZANIA:

Codzienna pielęgnacja wrażliwej skóry twarzy dzieci i niemowląt od chwili narodzin.

DZIAŁANIE:


Specjalistyczna receptura kremu chroni skórę i zwiększa jej odporność na czynniki zewnętrzne. Poprawia jej zdolności regeneracyjne oraz zapewnia długotrwały efekt nawilżenia. Wosk z oliwek delikatnie natłuszcza i zapobiega utracie wody z naskórka, a wosk pszczeli tworzy na powierzchni skóry ochronny film, dzięki czemu skóra pozostaje nawilżona przez długi czas. 


Olej żurawinowy, aktywując funkcje naprawcze naskórka, stabilizuje naturalną fizjologiczną równowagę skóry dziecka. Niezwykle delikatną formułę kremu uzyskano dzięki zastosowaniu szeregu unikalnych składników emolientowych o specjalnych właściwościach pielęgnacyjnych.


Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka nr ZF-K-27/11.

HIPOALERGICZNY
PRZEBADANO KLINICZNIE I DERMATOLOGICZNIE

Pojemność: 50ml

MOJA OPINIA

Krem znajduje się w tubce.Tubka jest niewielka ,ale jest bardzo wydajny.Delikatnie nawilża ,nie powoduje podrażnień ,bardzo fajna konsystencja...nie jest gęsty ,ale też nie jest do końca wodnisty.


Potwierdzone klinicznie i dermatologicznie.

HIPOALERGICZNY,
BEZ PARABENÓW,
BEZ BARWNIKÓW,
BEZ KOMPOZYCJI ZAPACHOWEJ.

Skóra po aplikacji jest delikatna i miękka  w dotyku.


SKŁADNIKI AKTYWNE:
Wosk z oliwek - jest łagodnym emolientem, odżywia i nawilża skórę.
Wosk pszczeli - silnie odżywczy składnik nawilżający, natłuszczający, zapewniający skórze film ochronny. Zapobiega wysuszeniu skóry, uelastycznia oraz zmiękcza naskórek.
Olej żurawinowy - o działaniu regenerującym, łagodzącym, doskonale nawilża skórę i przywraca jej utraconą hydro-równowagę, zwiększa barierową funkcję skóry.
Lactil® - NMF czyli Naturalny Czynnik Nawilżający - kompleks substancji aktywnych silnie nawilżających i odżywczych.
Witamina E - o silnym działaniu przeciwutleniającym, chroni przed wolnymi rodnikami i niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Nawilża i przyspiesza proces regeneracji i odbudowy skóry.

Kochani jak najbardziej polecam ten kremik ,jest bardzo fajny ,ja swój zakupiłam w aptece za ok 39,00zł.
Jest świetny ,tak więc warto zapłacić taką cenę !
A i zapomniałam dodać ,że bardzo fajnie i delikatnie natłuszcza .

Kochani życzę Wam miłego dzionka a już jutro zobaczycie moje lakierowe nowości kupione wczoraj :D







30 komentarzy:

  1. Świetnie, że się sprawdził u synka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosujemy wiele produktów Pharmaceris, ale oczywiście niczego dla bobasów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dla siebie też kupuje kosmetyki tej firmy

      Usuń
  3. dobrze, że krem sprawdził się u Twojego synka. Lubię produkty pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny jest - ja również kupuję kosmetyki dla siebie tej firmy i jak na razie jestem z nich zadowolona

      Usuń
  4. wygląda na fajny sprawdzę może za parę miesięcy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, że używałaś go na sobie?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam bąbelków ale moja bratowa ma masę kosmetyów z tej firmy dla swojej Haniuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. warto zapamiętać, że się sprawdził i mieć go na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go stosujemy i jesteśmy zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny skład, jak dla dzieciaczków nie może mieć chemii :) Dobrze, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieciaków nie posiadam, ale mój starszy brat używa właśnie tego przy bieganiu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że się sprawdził ;) ja już przerobiłam z córeczką multum kosmetyków i na razie Cethapi i Oillan wiodą prym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam ,ale jakoś ten wydaje mi się być najlepszy

      Usuń
  12. Cena nieco wysoka, ale jak taki dobry, to warto się skusić ;D

    OdpowiedzUsuń