czwartek, 3 kwietnia 2014

Kosmetyczni ulubieńcy miesiąca Marca

Witajcie !

W tym miesiącu miałam wiele takich kosmetyków ,których śmiało mogłabym nazwać swoimi ulubieńcami ....wybrałam te ,które są w 100% sprawdzone i  świetnie się spisały .
Tak więc zaczynamy ...



- szampon matrix 
- płyn do kwiat arniki z fitomed
- lakier,który jest moim ulubieńcem już drugi miesiąc Loreal 

Wszystkie te kosmetyki były opisane w innych moich postach...


- perfumowany sprey Incadessence 
- paletka cieni - dokładnie trzy kolorki używam dość często 
- podkład Mannhatan


- oczywiście Siarkowa moc,która codziennie dopieszcza moją skórę twarzy
-  kojący balsam na wieczór od bandi

I jak kochani podobają się Wam moje marcowe kosmetyki ?
Kosmetyki te używam już długo a nawet bardzo długo tak więc są one sprawdzone i solidnie przetestowane.

I ja postanowiłam przyłączyć się do Was i co miesiąc będę Wam pokazywać moich ulubieńców .

Kochani pozdrawiam Was gorąco i życzę jak zawsze miłego i słonecznego dzionka :*





38 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się z tymi kosmetykami jeszcze, ale paletka Cieni wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajna jest dla miłośniczek cieni ja używam trzech ale systematycznie ;*

      Usuń
  2. Sporo masz tych ulubieńców ! Mnie kuszą mega kosmetyki bandi ale te ich ceny ah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne są ale ceny bardzo wysokie

      Usuń
  3. mam taką paletkę i też używam przeważnie kilku odcieni tylko :p

    OdpowiedzUsuń
  4. no trochę masz tych Twoich ulubieńców ;) bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kompletnie nie znam tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają się :) sama mam perfume Incadessence i jestem z niej zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Siarkowej mocy,, używam od nie dawna, jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam już dłuższy czas i jest świetna

      Usuń
  8. Ten lakier z Loreala musi być świetny! Znam dobry salon który pracuje między innymi na nim:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z siarkowej mocy nie byłam do końca zadowolona..

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubiłam ten płyn z fitomedu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam mieć taką paletkę cieni, ale rezygnowałam stwierdzając, że nie będę jej pewnie używać -.-. Kosmetyków z Bandi używamy u mnie w szkole i są bardzo fajne ; )! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paleta jest fajna ,ale dla miłośniczek cieni :D

      Usuń
  12. Żadnego kosmetyku nie używałam niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paleta z cieniami wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to się cieszę ,że ci się podoba

      Usuń
  14. U mnie siarkowa moc się nie sprawdziła. Niestety wysuszyła mi cerę. Cieszę się jednak że tobie służy :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już cię odwiedzam i ja mam cere tłustą więc muszę matować

      Usuń
  15. Super! A z innej beczki w fajny sposób zaprezentowałaś te kosmetyki na kwiatku, twórczo! :)

    P.S Pozatym powróciłam na stare śmieci...jednak... http://zostalammama.blogspot.com/2014/04/jaja-sobie-robi.html

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam siarkową moc - u mnie nie sprawdziła się wcale :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam Twoich kosmetyków ale chętnie bym poznała ten krem siarkowa moc czytałam o nim wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  18. Tą paletkę również mam i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. siarkowa moc mnie bardzo zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taką paletkę bardzo chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo zaciekawila mnie ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam jedynie Siarkową Moc spośród Twoich ulubieńców, ale u mnie się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń