poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Afryka Spa Odmładzający mus do ciała

Witajcie!

Kilkanaście dni temu udałam się do drogerii a tam na półce natrafiłam na bardzo oryginalne masło do ciała o zapachu daktyla z kokosem, a że zdążyliście zauważyć ,iż jestem wielką maniaczką różnego rodzaju mazideł do ciała od razu znalazł się w moim koszyku.Bardzo ciekawa była jego orientalnego zapachu ...I powiem Wam tak....Afrykańskie zapachy zagościły u mnie na dobre!!!

   

A tak oto prezentuje się w całej okazałości moje nowe ,afrykańskie masło do ciała od Bielendy.
Samo opakowanie jest bardzo egzotyczne i przyciąga uwagę ,a czy równie dobrze spisuje się na skórze? o tym zaraz się przekonacie ...



Opis Produktu...

Pojemność 200ml 

daktyl & kokos
nawilżanie i regeneracja

Zawiera Bio Olejek Arganowy - naturalne źródło gładkiej skóry 


Wyrusz w podróż marzeń. Odkryj niezwykły świat egzotycznych zapachów i roślin.
Zanurz się w świecie rytualnej pielęgnacji ciała. 

Odmładzający mus do ciała wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Afryki - aktywnie regeneruje skórę, przywraca jej właściwą jędrność i elastyczność. Ciało odzyskuje niezwykłą miękość, gładkość i własciwe nawilżenie. Egzotyczny, ciepły i korzenny aromat musu poprawia samopoczucie, pobudza i dodaje energii.


O piękno twojej skóry zadbają Daktyl i Kokos - dzięki bogactwu witamin cukrów i soli mineralnych afrykańskie rośliny zmiękczają naskórek, nawilżają go i nadają skórze jedwabistą gładkość, przeciwdziałają procesom starzenia.

Stosowanie: mus wsmarować w skórę całego ciała. 

Moja Opinia ...

masło znajduje się w plastikowym opakowaniu tak jak wiele innych.Jest bardzo wydajne,świetnie nawilża ,nie pozostawiając na skórze tłustego nalotu.Jeśli chodzi o zapach jest bardzo orientalny,nie czuć bardzo kokosu ,co jak dla mnie jest bardzo ważne ,iż nie przepadam za kosmetykami o tym zapachu.
Jak dla mnie ten zapach jest fantastyczny i co wieczór otula moje ciało.
Skóra moich nóg po nałożeniu tego kosmetyku jest delikatnie nawilżona i bardzo gładka.


Konsystencja jest ani nie gęsta ani nie wodnista,jak dla mnie w sam raz.
Świetnie się rozprowadza ,ja kupiłam je za 16,00zł.
Myślę ,że cena jest niska w stosunku do zapachu jaki poczujecie już po pierwszym użyciu .

Jednak nie polecam go osobą ,które nie lubią takich zapachów ponieważ jest dość intensywny i dość długo utrzymuje się na skórze.

Kochani ja zmykam jeszcze tylko odwiedzę Wasze blogi bo zaraz idziemy na codzienny spacerek bo jak na razie pogoda nam dopisuje.

Buziki 







25 komentarzy:

  1. Mi też by się taki przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś maskę do włosów - pisałam o niej - rewewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana to nie maska to masło do ciała.....oj nie czyta się moich postów
      nie ładnie !!!!!:DDDD

      Usuń
  3. lubię orientalne zapachy, może nie co dziennie ale tak z doskoku ten mus mógłby się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, nie bardzo lubię smarować ciało,ale jeśli coś ma bardzo orientalny,oryginalny zapach częściej mi się to zdarza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana bardzo fajny jest ,pozdrówki dla ciebie

      Usuń
  5. no ciekawy produkt :) lubie egzotyke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawia mnie jak to pachnie ! połączenie dość nietuzinkowe nie ma co !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach musi być obłędny! Uwielbiam daktyle i kokosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go ale czeka na swoja kolej.
    Natomiast miałam peeling i byłam nim bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam peeling cukrowy z tej serii- uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie do końca podoba się ten zapach :) Ale jak ktoś lubi orientalne zapachy, to będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to masło, ale czeka na swoja kolej

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie czuć kokosa, ale mimo to myślę, że zapach by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  13. OO..moja ulubiona nuta zapachowa..Tylko kurcze mazideł mam taki zapas że głowa mała..

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda porządnie, a do zapachu można się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń