czwartek, 24 kwietnia 2014

Co nowego u mnie...czyli nowości lakierowe

Witajcie!

U mnie dziś dalej słoneczko świeci ,chodź nie jest tak pięknie jak wczoraj ,ale i tak czeka Nas Cd spacerku.
Kilka dni temu udałam się na miasto na zakupki,oczywiście jak zawsze nie skończyło się tylko na podstawowych rzeczach .Odwiedziłam Galerię ,gdzie kupiłam ciuszki dla siebie i dla synka oraz drogerię ...nie jedną ,kilka w celu zdobycia pasteli ...oczywiście chodzi mi o lakiery w odcieniach pastelii.

Znalazłam nie tylko pastele ,ale również najnowszą kolekcję lakierów Delia Coral Satin Candy....



Był dość duży wybór kolorów jeśli chodzi o Delie....ja skusiłam się na ...


kolor pomarańczowy...


i kolor turkusowy...


Wiosna to pora roku, w której znużeni zimową szarością potrzebujemy solidnej dawki koloru. Także manicure zgodny z wiosennymi trendami to pełnia słodkich, pastelowych i intensywnych tonacji. Nowa linia Coral Satin Candy od Delia Cosmetics to kolekcja 8 kolorów w cukierkowych odcieniach. Zatopione mieniące się drobinki i satynowe wykończenia pozwalają stworzyć słodki i radosny manicure na każdą okazję.
Coral Satin Candy – wiosenna kolekcja w nowej odsłonie linii Coral to kolorowe emaile w nowej butelce i z nowym, trójwymiarowym, głębokoszlifowanym, płaskim pędzelkiem, który doskonale rozprowadza lakier po płytce paznokcia.


Lakiery te mają świetne pędzelki i bardzo fajnie się nakłada nimi lakier.


Kolorki są bardzo żywe .. na pazurkach pokażę Wam  w innym poście ,bo jak na razie nie nakładałam tego kolorku .
Możecie je nabyć już za nie całe 6 zł .

Następne lakiery,które trafiły do mojego pudełka są to Lady by Bell oczywiście są to lakiery w kolorze moich ulubionych pasetli.


Wybór był ogromny a ja jak zwykle skusiałam się na miętę i taki ciałowy kolorek wpadający w nude .


Lakiery te dostępne są w sieci biedronka za 5,90zł i tam właśnie je zakupiłam .


Szybkoschnący lakier do paznokci. Ekskluzywna kolekcja lakierów do paznokci! Trwały, szybkoschnący lakier do paznokci o niewiarygodnym połysku, utrzymującym się zadziwiająco długo! Doskonale kryje już przy pierwszej warstwie! Unikalna formuła lakieru sprawia, że rozprowadza się on niezwykle szybko i gładko, nie pozostawiając smug i zacieków! Specjalny szeroki pędzelek ułatwia aplikację!

Kolorki te na paznokciach również pokażę wam innym razem .
I jak Wam się podobają moje nowości?
pozdrawiam :*


39 komentarzy:

  1. pastele piękne :D ale jestem też ciekawa tych dwóch pierwszych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne są ,siostra kupiła tylko inny kolorek i wygladają cudownie :*

      Usuń
  2. uwielbiam pastele na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych kolorach! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi sie kolorki z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładne są i czekają mnie jeszcze kolejne zakupy lakirów z tej serii

      Usuń
  5. Jaka sliczna mietka ta z drobinkami tez ja chce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bardziej turkus niż mięta jeśli chodzi ci o ten pierwszy lakier

      Usuń
  6. pastele są urocze jednak na moich paznokciach nie wyglądają najlepiej, w tym przypadku bardziej zainteresowały mnie lakiery z serii Coral

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładna i fajna jest ta seria ,powiem ,że i bardzo trwałe są

      Usuń
  7. Kolorki idealne na zbliżające się lato :) Ostatnio kupiłam podobne odcienie tylko hybrydowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj hybrydy mi się marzą ,jeśli chodzi o lakiery i chyba się na nie skuszę bo są naprawdę genialne

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się pastelowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie piękne :D Ja jednak miłością pałam do pasteli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie odcienie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pastelowe kolory to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te dwa pierwsze lakiery bardzo ciekawe :) Już się stęskniłam za pomarańczem na paznokciach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Za te pastele oddałabym wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lakiery Ladycode cudowne <3 muszę się za nimi rozejrzeć, chociaż podobno mają kiepską trwałość :(
    Pastele kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie trzyma się :D dziś pomalowałam :DDD

      Usuń
  15. Mi najbardziej podoba się turkusowy :)
    Wzajemna obserwacja?
    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są śliczne, a w szczególności właśnie te pierwsze pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lakiery z LadyCode bardzo mi się podobają i ciekawa jestem jak wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. już wiem jakie kolorki będą szukane przy następnych zakupach :o) turkusowy śliczny .. no i moje kochane pastele :o)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio bardzo mi się spodobała mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pastelowe są cudowne :)
    Takie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są te pastele, jednak trwałość tych lakierów w moim przypadku nie powala.

    OdpowiedzUsuń