czwartek, 10 kwietnia 2014

Marion, Termoochrona, Mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury

Witajcie!

Jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą Marion dostałam mgiełkę do ochrony włosów przed wysoka temperaturą .
Codziennie moje włosy prostuje ,więc szukałam kosmetyku,który chodź troszeczkę zminimalizuję uboczne skutki tego zabiegu.



OPIS PRODUKTU

Mgiełka bez spłukiwania stworzona została specjalnie do ochrony włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki. Unikalna formuła zawiera kopolimery, które pozostawiają na włosach specjalny film zabezpieczający włosy przed wysuszeniem, dzięki czemu stają się one mocniejsze, sprężyste i są łatwiejsze do modelowania.


- włosy są miękkie i elastyczne
- nadaje im zdrowy wygląd i aksamitny połysk
- zapobiega puszeniu i elektryzowaniu się włosów.
Aby wzmocnić termoochronne działanie , stosować wraz z mleczkiem chroniącym włosy przed działaniem wysokiej temperatury z serii termo-ochorona.



Skład: Aqua, Sodium Laneth-40 Maleate/Styrene Sulfonate Copolymer, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Trimethylsilylamodimethic one (And) C11-15 (And) Pareth-5 (And) C11-15 Pareth-9, Propylene Glycol, PEG - 12 Dimethicone, PEG - 40 Hydrogenated Castor Oil, Cocamidopropyl Betaine, Panthenol, Parfum, Benzyl Alcohol (And) Methylchloroisothiazolino ne (And) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Triethanolamine, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin. (24.08.2012)

Cena: 8zł / 130ml

MOJA OPINIA

Kosmetyk ten stosuję dość często.Opakowanie jest bardzo wygodne w formie rozpylacza co dodatkowo  ułatwia jego zadanie.Jest bardzo wydajny,starcza na długi okres a płacisz za niego grosze.


Moje włosy po jego użyciu i wyprostowaniu są lśniące i gładkie.Włosy mniej się puszą co w moim przypadku jest bardzo ważne ponieważ mam gęste i dość długie włosy.

Bardzo ważną rzeczą jest to iż nie skleja włosów .Oczywiście mogę wam go polecić ,ja jestem z niego zadowolona ,mimo iż słyszałam różne opinie na jego temat ,ale w większości były pozytywne.

Na pewno skuszę się na niego jeszcze.
Pozdrawiam was i życzę miłego dzionka:*

ZAPRASZAM WAS JESZCZE NA MOJE ROZDANIE ...KOSMETYKI CZEKAJĄ !!!





54 komentarze:

  1. bardzo lubię tą mgiełkę i każdemu polecam, mam już trzecie opakowanie a jest bardzo tania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się za taką cenę jest naprawdę bardzo dobra

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy produkt :)
    Może się kiedyś skusimy, czemu nie ;d
    Pozdrawiamy :*
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę ja mam z tej firmy jakiś spray do utrzymania fryzury ! Muszę go w końcu wziąć na warsztat ;D Bo ten termoochronny brzmi nieźle , ja aktualnie mam z syossa, spisuje się nieźle ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. zgadzam się kochana szczególnie jak dużo się prostuję i suszy :D

      Usuń
  5. Ja włosy prostuję od wielkiego dzwonu :D ale jak coś to będę o nim pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat nie używam takich produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię mgiełki :) chociażby po to, żeby rozczesać włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne są też za nimi przepadam

      Usuń
  8. czytałam już kilka dobrych opinii i jak kupię sobie prostownicę to i kupię ten spray

    OdpowiedzUsuń
  9. Prostuję czasami włosy, więc taki produkt by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie już sie ona niestety kończy :( uwielbiam jej zapach i efekt delikatnych włosków !

    OdpowiedzUsuń
  11. obecnie wykańczam inny ale nie byłam z niego zadowolona, więc może poszukam tej mgiełki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo za taką cene naprawdę warta jest

      Usuń
  12. Też ją mam , jest super...widać po czasie, że naprawdę włosy są w lepszym stanie , niz kiedy jej nie uzywałam (prostowanie)

    OdpowiedzUsuń
  13. 8 zł to jest naprawdę nie duzo, muszę ją znaleźć bo ja kupuje w przedziale cenowej 20- 40 zł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tą mgiełkę, nawet bardzo ;) Staram się unikać suszarki i prostownicy, ale jednak czasem się przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ani nie prostuję, ani nie suszę suszarką;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię tą mgiełkę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ja kiedyś, ale nie wiem, na ile chroni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak skuteczna, to muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  19. I to mi się podoba działanie dobre i cena super-chętnie zakupię tą mgiełkę do włosów:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam ostatnio tą mgiełkę razem z serum z tej samej serii i świetnie się sprawdzają :) na razie robię sobie przerwę od prostowania włosów, ale do suszenia czasem się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana kupiłam sobie już dawno tą mgiełkę. Jestem nią zachwycona. Pięknie pachnie włosy lśnią i są nie sklejone. A co najważniejsze nie obciąża włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz no to super,że u ciebie też się sprawdziła

      Usuń
  22. Ja nie traktuję włosów wysoką temperaturą, ale dobrze wiedzieć, że ten produkt się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przestałam już prostować włosy bo sobie nieźle przesuszyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam znam tej mgiełki, ale fajnie, że działa. Osobiście nie potrzebuję takich produktów bo włosom pozwalam naturalnie wyschnąć a prostownicy nie używam :).

    OdpowiedzUsuń
  25. nie traktuję włosów ciepłem, więc zbędny mi ten kosmetyk ;) dzięki temu moje włosy są w niezłej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałam ale super skoro sie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  27. mieliśmy z tej marki brylantynę w żelu, super była!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam mgiełkę ze Schwarzkopfa, ale i tak trudno ocenić obiektywne jej działanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za takimi kosmetykami, ale też staram się na swoje włosy nie działaś wysoką temperaturą - wtedy są w dużo lepszej kondycji :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ją, ale rzadko używam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam kiedyś termoochronę Mariona ale jakieś mleczko to chyba było, a może i mgiełka kurcze nie pamiętam ;) Ale ogólnie Marion ma całkiem fajne produkty za niewysoką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przy prostowaniu włosów ochrona termo jest absolutnie konieczna! Sama kiedy prostowałam włosy nigdy ich nie zabezpieczałam przez wysoką temperaturą i teraz walczę ze zniszczeniami. Słyszałam, że jest bardzo dobra, za tak nie wygórowaną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo osób chwali ta mgiełkę, ale jak dla mnie nie nadaje się ona za bardzo, strasznie skleja włosy. wyglądają wtedy jak przetłuszczone i są strasznie sztywne. znacznie lepsza moim zdaniem jest ta http://trena.pl/termoochrona/262-l-oreal-professionnel-lumino-contrast-spray-termoochrona-125-ml-3474630296299.html?search_query=termoochrona&results=41. wiadomo ochrona włosów najwazniejsza wiec mama tez suszarke panasonica z jonizacją, ale wyglądać też musza ładnie.

    OdpowiedzUsuń